maandag 6 februari 2012

Geweldige candy te winnen

Weet je nog dat ik in mijn eerste berichtje het had over mijn ouders? Zie deze post voor meer: http://www.moniquevanschaick.blogspot.com/2012/01/mijn-eerste-blogberichtje.html Mijn vriend maakt tijdens het feest de foto's en ik was nog een beetje op zoek naar mooi papier om daar een (mini) a.lbum mee te maken. Laat Pion nu een geweldige candy hebben omdat het blog 1 jaar bestaat (zie ook de link in mijn sidebar)! Je kan de hele lijn van 'From my heart II'winnen. Hoe geweldig is dat? En ik vind dit het perfecte papier om de foto's van mijn ouders mee te scrappen! Duimen dus dat ik die candy win. En ach, anders koop ik het toch wel ;-)

2 opmerkingen:

  1. Bedankt voor het delen met ons, want dit is wel een super candy, ga lekker meedoen !!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, da's inderdaad wel een hele mooie candy en wat een deelnemers zijn er al! Ik ga duimen dat jij hem wint, want het is absoluut mooi papier!
    Trouwens, ik kan je header foto niet zien, is bij mij een groot zwart vlak en de link naar mijn blog (bij blogs die jij graag volgt) staat een beetje raar zonder mijn blognaam, maar hij werkt wel! Mss moet je er even naar kijken?

    BeantwoordenVerwijderen