dinsdag 10 april 2012

Nieuwe camera

Ik heb al een tijdje een nieuwe camera (Nikon D5100 met een 18-105 lens), waarmee ik regelmatig oefen. Alleen realiseer ik me nu ineens dat ik nog nooit foto's op mijn blog heb gezet. Hoog tijd om daar dus eens wat aan te doen ;-)
Toen ik terugkwam van Engeland in februari heeft Edwin me opgehaald. Om even mijn gedachten een beetje te verzetten zijn we in het Amsterdamse Bos gaan fotograferen. Het was toen prachtig weer, heerlijk om even uit te waaien. En mijn eerste probeersels:

Kleurrijk geheel...

Spelen met tegenlicht

Ik ga paardrijden en moet dan vooral....

Natuurlijke grasmaaiers!

Aaah, wat lief!    


























































     



Voor een eerste poging zo slecht nog niet vind ik zelf, maar ik ben er ook wel achter dat ik nog een hoop te leren heb! Ach, een goede reden om er vooral vaak op uit te trekken ;-)

Tot laters,

Monique

1 opmerking:

  1. Heerlijk toch, lekker uitproberen!! Dit ziet er in elk geval niet slecht uit! Ik zit ook sterk te denken aan de D5100 (even wachten tot ik weet wat m'n winstdeling gaat worden)

    BeantwoordenVerwijderen