woensdag 16 mei 2012

Problemen met weergave?

Ik kreeg van sommige kanten te horen dat mijn blog niet altijd goed wordt weergegeven. Ik heb geprobeerd uit te zoeken waar dat door veroorzaakt wordt. Het lijkt erop dat het probleem zit in de internetbrowser die je gebruikt. In Mozilla Firefox heb ik geen problemen, maar als ik mijn blog open in Internet Explorer ziet het er inderdaad vreemd uit. De foto bovenaan is weg en in het logje over CU 13 gaat het ook niet helemaal zoals bedoeld. Verder krijg ik de melding dat Internet Explorer niet meer door Blogger wordt ondersteund en je als alternatief Google Chrome kan/moet installeren. De makkelijkste oplossing lijkt mij daarom voor een andere browser te kiezen, maar dat kan je uiteraard zelf beter beoordelen ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten