zondag 13 mei 2012

Speech

I did it! Voor het eerst van mijn leven heb ik een echte speech gedaan. Vantevoren peentjes gezweet want wat zeg je dan in hemelsnaam??? En achteraf bezien viel het best mee, maar achteraf valt iets meestal mee ;-) Wat overigens niet betekent dat ik dit nou iedere week wil doen, dat nou ook weer niet GRIJNS Wanneer en waarom ik die speech dan heb gedaan hoor ik je vragen. Wel, dat zit zo:
Gisteren waren mijn ouders 50 jaar getrouwd en dat werd gevierd met een feestje. Al maanden vantevoren (zie mijn eerste logje als je meer wil weten) wisten we welk cadeau we zouden geven en ook dat ik daarvoor de speech zou doen. Tja, je bent de oudste of niet....De afgelopen week heb ik me dus suf gepiekerd wat ik nu in hemelsnaam moest zeggen. Uiteindelijk heb ik maar besloten om ter plekke te improviseren, ik had alleen wat steekwoorden in mijn hoofd. Als ik afga op de commentaren na afloop deed ik het zo slecht nog niet, gelukkig maar. Edwin heeft uiteraard foto's gemaakt, maar die kan ik morgen pas plaatsen. Hij is nu druk bezig zich door de 400 foto's heen te werken. 

Zoals beloofd vandaag een foto van een speechende Monique, samen met mijn tante Marijke...:

Dat was toch minder eng dan gedacht!

Tot laters,
Monique

1 opmerking:

  1. altijd spannend, maar je ouders zullen het ongetwijfeld gewaardeerd hebben! Ben benieuwd naar de foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen