dinsdag 12 februari 2013

De tijd vliegt!

Maar dit keer slaat dat niet op dat alles zo snel gaat! Nee, ik heb het nu over een workshop die ik bij scrapdelight heb gevolgd. Op zaterdag 26 januari heb ik weer een workshop van Janine gevolgd. Ik had anderen die zien doen terwijl ik mijn pumps fraai decoreerde. Ik vond die andere workshop zo leuk, dat ik die gelijk geboekt had.
Met een leuke babyfoto van mezelf en wat basisbenodigdheden ben ik dus daar aan het freubelen gegaan en dit is het resultaat:
De hele wekker
Detailopname van de linkerkant
 en de bovenkant
de rechterkant
en natuurlijk een close up van mezelf als schattige baby van zes maanden :-)

Inmiddels staat het wekkertje op het dressoir van mijn ouders te pronken. Het viel zeeeer in de smaak bij hen.
Ik hoop dat de dames van Scrapdelight zo'n beetje van de schrik zijn bekomen, want roze en bloemen is niet echt mijn stijl ;-) Onnodig te zeggen dat ik een heerlijke dag heb gehad, lekker freubelen, kletsen en genieten van een heerlijke lunch, wat wil een mens nog meer?!?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten