zaterdag 20 april 2013

Zondag 21 april

Ik weet het, dat is pas morgen, maar ik heb echt zin in deze zondag! Binnenkort word ik 50 en dat wil ik o.a. met een heel stel vriendinnen uitgebreid vieren. En morgen blijkt de dag te zijn dat de meesten kunnen. Ik vind het heerlijk om een beetje geheimzinnig te doen, dus ze hebben nog geen flauw idee wat we precies gaan doen, alleen dat we de buitenlucht in gaan (wat ben ik blij dat morgen ook het zonnetje gaat schijnen!) en iedereen haar rijbewijs moet meenemen.

We worden rond 13 uur hier verwacht:

Restaurant Vroeg in Bunnik
om te beginnen met koffie met wat lekkers erbij. Even moed indrinken GRIJNS

En na afloop gaan we bij mij thuis lekker eten. Daar duik ik dus vanmiddag de keuken voor in, dan heb ik er morgen niet zoveel omkijken meer naar, alleen nog wat afbak- en opwarmwerk. Heerlijk, koken voor een grote groep. Da's alweer een tijd geleden!

En ach, dat ik nu al weet dat ik veel te veel heb, vind ik niet zo'n probleem. Ben ik van de week ook een paar keer makkelijk klaar of het gaat de vriezer in. Ook niet verkeerd ;-)

Nog één nachtje slapen!

O ja, manlief wordt uit wieberen gestuurd, morgen is het één groot kippenhok bij mij!

5 opmerkingen:

  1. Lijkt me een super leuke dag te worden, en wens jullie dan ook heel veel plezier in het kippenhok !!!!

    liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wordt vast een superleuke dag Monique, heel veel plezer met de meiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas moet ik verstek laten gaan, maar ik weet zeker dat jullie een hele leuke dag gaan hebben. Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen