vrijdag 3 mei 2013

3 mei 1963

Dat was een vrijdag en wat grappig dat je dan kennelijk ook op een vrijdag je 50e (!) verjaardag viert. Yep, ik ben vandaag 50 jaar geworden. Dat heb ik 1½ week geleden al gevierd met een heel stel vriendinnen, zie dit logje, dus de kop was er alvast van af met een bijzonder geslaagde dag.

Maar met mijn familie zit dus nog in het vat...Edwin doet al een tijd geheimzinnig, om af en toe gek van te worden! Ik heb echt absoluut geen idee wat hij allemaal bekokstoofd heeft, alhoewel er vanochtend wel een tipje van de sluier werd opgelicht:


Verrassing!
 DIT vond ik vanochtend in de huiskamer toen ik enigszins slaperig met ontbijt en krant binnen stapte. Ik was gelijk wakker ;-) Edwin kwam toen de trap afgestommeld en vertelde dat hij hier al in januari over aan het nadenken was geweest. Samen met zijn tante (de pop en het stoeltje) en zijn moeder en zus (de kleertjes) heeft hij dit bekokstoofd. Onnodig te zeggen dat ik in een deuk lag, zo goed als ze alles geheim hebben weten te houden!

Uiteraard ben ik met Sara op de foto gegaan:

Sara en Sara
 Ik mocht helaas maar één cadeautje van hem uitpakken en dat bleek een bon voor een diner in een nieuw Aziatisch restaurant te zijn. Tja, wie me een beetje kent weet dat je me met een etentje een groot plezier doet! Voor de andere cadeaus moet ik dus nog even wat geduld oefenen, die mag ik vanmiddag pas uitpakken.

Mijn collega's hebben ook flink uitgepakt met versieren van de afdeling. Wie niet in de gaten heeft dat ik vandaag 50 word moet toch werkelijk stekeblind zijn! Daar schrijf ik vandaag of morgen nog wel een apart logje over, de afdeling ziet er redelijk hilarisch uit ;-)

En vanavond ga ik lekker uit eten met mijn ouders en schoonouders, mijn schoonzus en Edwins oma. We gaan naar Jasmijn en ik, waar we een heerlijk etentje tegemoet kunnen zien.

Voorlopig is het begin van de dag veelbelovend!

5 opmerkingen:

  1. heel vee plezier vandaag en hopelijk zitten er leuke dingen in de pakjes. Goed gedaan edwin haar zo lekker in spanning houden
    gr corinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hieperdepiep hoera! Van harte. Je hebt een geweldige Sara. Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd lieve Monique, en wat lief van Edwin dat hij de verrassing zo goed geheim heeft kunnen houden. Ze hebben trouwens een super leuke/ mooie/ jonge Sara gemaakt, geweldig compliment waard.

    Wens je een super leuke dag en geniet er met volle teugen van, want dit is weer een leuk scrap item !!!!
    lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n verjaadag! Geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heeft Edwin dat leuk aangepakt vanmorgen! Geniet van alle verrassingen die vandaag blijkbaar over je heen komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen